Iti organizezi nunta in timpul pandemiei? Iata ce intrebari trebuie sa le adresezi furnizorilor

Sa organizezi nunta poate fi uneori stresant, coplesitor. Daca mai iei in calcul si pandemia care de luni bune a pus stapanire pe intreaga lume, este clar ca lucrurile nu devin deloc mai usoare. Din contra. Asadar, daca iti organizezi nunta in timpul pandemiei, este bine sa le adresezi furnizorilor anumite intrebari astfel incat sa eviti stresul, panica. Iata despre ce este vorba.

teilor.ro

Ce intrebari sa le adresezi frunizorilor daca iti organizezi nunta in tipul pandemiei

Fiindca nu stim cum va evolua intreaga situatie, fiindca in ultima vreme lucrurile au scapat de sub control din nou si nu stim la ce sa ne asteptam, este bine ca viitorii miri sa comunice cu furnizorii pentru marele eveniment, asa incat totul sa fie bine si pentru o parte si pentru cealalta. Sigur ca nimeni nu stie nimic sigur, cu totii ne adaptam schimbarilor fiindca nu avem alta solutie, si pana cand vom scapa de acest virus trebuie sa traim cu el, sa ne schimbam vietile si sa avem mare grija de noi. Asadar, iata o serie de intrebari pe care ar fi bine sa le adresezi furnizorilor pentru a te asigura ca nu vei simti ca iti scapa totul de sub control. E un sentiment neplacut si este bine sa il eviti pe cat posibil.

nunta in timpul pandemiei

nunta in timpul pandemiei

1. Intrebari pentru wedding planner

Ce optiuni avem daca decidem sa amanam nunta?

teilor.ro

Vei colabora cu alti furnizori pe care ii vom alege noi?

Care este disponibilitatea ta in lunile care urmeaza daca decidem sa reprograman nunta?

Ce implicatii financiare va avea decizia noastra de a anula sau de a amana nunta?

Nunta urmeaza sa aiba loc in cateva saptamani. Este nevoie sa mai avem un plan de rezerva pentru orice situatie noua care ar putea sa apara din cauza pandemiei?

teilor.ro

2. Intrebari pentru cei de la localul ales pentru nunta

Ce taxe sunt asociate cu amanarea sau anularea nuntii?

Ce date aveti disponibile pentru cazul in care decidem sa reprograman nunta?

Daca decidem sa reprograman nunta in alt anotimp, ce optiuni avem in ceea ce priveste localul?

teilor.ro

Daca localul se va inchide, care este cea mai buna modalitate de a pastra legatura unii cu altii?

Avand in vedere pandemia, ce se va schimba in local?

3. Intrebari pentru fotograf/videograf

Care este politica pentru amanarea sau anularea evenimentului?

Ce taxe se percep pentru evenimentele reprogramate?

Ce date disponibile aveti daca nunta va fi amanata?

Putem folosi banii platiti in avans pentru cazul in care se reprogrameaza nunta?

Planuim o nunta in afara tarii. Va fi in regula (inca) sa calatoriti in afara?

nunta in timpul pandemiei

nunta in timpul pandemiei

4. Intrebari pentru cei care furnizeaza mancarea

Percepeti taxe pentru situatia in care nunta este amanata sau anulata?

Daca reprogramam nunta, ce date aveti disponibile?

Se va schimba modul in care prezentati sau serviti mancarea?

Daca lista invitatilor este mai mica decat cea initiala din cauza pandemiei, vom fi taxati si pentru meniurile celor care initial erau trecuti pe lista, sau numai pentru meniurile celor care vor participa la eveniment?

Daca reprogramam nunta, vom fi nevoiti sa schimbam tot meniul?

5. Intrebari pentru floraria cu care colaborati

Ce se va intampla daca decidem sa anulam sau sa amanam nunta?

De unde vin florile pe care le-am comandat?

Sunt probleme daca florile comandate de noi vin din anumite zone ale tarii sau ale lumii?

Daca sunt probleme, ne puteti ajuta sa gasim alternative pentru acele flori?

Putem folosi banii platiti in avans pentru a reprograma nunta?

Acestea sunt intrebarile pentru furnizori daca va organizati nunta in pandemie. Le puteti adauga pe lista voastra cu propriile intrebari, daca cele de aici nu se gasesc inca pe acea lista.

Sursa foto: Pexels

Despre autor

Mihaela Gheorghe

Leave a Comment