Filmare nunta – organizarea este cheia succesului

Pentru o organizare cat mai buna in ziua evenimentului va recomand sa concepeti o lista cu actiunile ce se vor desfasura in ziua nuntii. De ce? Pentru a evita intrebarile unui cameraman nunta referitoare la ore si locatii.

Este bine ca aceasta lista sa fie facuta impreuna cu un videograf profesionist, pentru ca acesta poate estima durata fiecarei actiuni, mai ales cand vine vorba de pregatirea locatiei pentru filmare, cu instalarea luminilor si pozitionarea cameramanilor.

De asemenea aceasta lista este utila si pentru voi, mirii, intrucat nu mai trebuie sa stati stresati intrebandu-va “In cat timp trebuie sa ajungem la restaurant?”. Suntem oameni, iar nunta este un eveniment foarte stresant, si consider ca putem sa ne usuram ziua printr-un mic desfasurator.

Prin acest desfasurator se vor evita intrebarile deranjante ale staff-ului dar si momentele de panica aparute atunci cand realizezi ca in x minute trebuie sa ajungi intr-o anumita locatie. Prin creearea desfasuratorului cameramanul va fi informat asupra tuturor actiunilor aparute la nunta, incluzand micile surprize. De exemplu, daca mirele doreste sa faca o surpriza miresei, cameramanul va fi pregatit sa inregistreze acest moment, pentru ca apoi sa aveti un film de nunta bine realizat.

Pentru o filmare nunta cat mai reusita si degajata te sfatuiesc sa fii organizat si sa incerci sa gandesti la rece, pe cat se poate date fiind emotiile din ziua respectiva.

Despre autor

Echipa StudioBlitz

Numele meu este Sorin Latia, fondatorul www.studioblitz.ro si blog.studioblitz.ro. Iti urez bine ai venit pe website!

Leave a Comment